Just nu har vår fjällbokning och kundservice långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Göteborg/ Mölnlycke/Wendelsberg

Grupper

Naturskön konferens nära Göteborg
På Wendelsberg finns perfekta konferensmöjligheter i gemytlig och historisk miljö med naturens lugn inpå knuten. Här konfererar du i underbara omgivningar och har närheten till både Göteborg och Landvetter flygplats.

Vi kan ta emot upp till 100 konferensgäster i vår hörsal. Hörsalen passar utmärkt för allt från konserter till årsmöten och föreläsningar. För den lite mindre gruppen finns Biblioteket med plats för 25 personer eller Bruno med plats för upp till 15 personer.

Vi ordnar allt runt omkring, service och utrustning, som behövs för en lyckad konferens. Vårt duktiga kök lagar mat från grunden och kan erbjuda allt från fika till middag. Vill du fika utomhus ordnar vi det också!

Födelsedagsfirande
Dags att samla släkt eller vänner? Vi kan erbjuda alltifrån bufféer till trerättersmiddagar, 50-årskalas, dopkaffe, allt i en alkoholfri miljö, för upp till 100 personer. Eller varför inte bara boka in en trevlig middag för minst 25 personer i en vacker miljö?

Idrottsläger
Vi kan erbjuda boende till idrottsföreningar och andra grupper. Ni kan bo i masslogi på eget underlag, våningssängar i vår sovsal eller dubbelrum på hotellet. Önskar ni mat så ordnar vi detta. Allt i en alkoholfri miljö. Det finns tillgång till gymnastiksal och omklädningsrum. Under Gothia Cup har vi oftast fullsatt. Skynda er därför att säkra er plats!

Välkommen att kontakta oss för en skräddarsydd offert.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er