STF Fulufjällsgården

Boende

På Fulufjällsgården bor du i nyrenoverade och smakfullt inredda rum med sköna och bäddade sängar. På morgonen kan du se fram mot en gedigen frukostbuffé i allrummet. Duschar och toaletter finns i korridoren i direkt anslutning till rummen. Vi erbjuder enkelrum, tvåbäddsrum, dubbelrum och flerbäddsrum. Alla med fri WiFi. I rummen finns några böcker för inspiration när du planerar dina dagar på fjället och dess omgivningar.

Utöver rummen har du tillgång till ett fullt utrustat gästkök, ett stort allrum och sällskapsrum, bastu och torkrum. På sommaren kan du också koppla av på vår veranda. Vi har även en liten butik där du kan köpa enklare mat att laga själv.

I vandrarhemmet tillåter vi inga husdjur, men det finns alternativ. Ring oss för mer information.