STF Falun/Vassbo Vandrarhem

Tips

Djurtillåtna rum:
Vi har enbart ett fåtal husdjurstillåtna rum och det är enbart tvåbäddsrum. Vi kan inte garantera tillgång till dessa vid bokning via hemsidan utan kontakta oss direkt via e-post för att boka ett av dem.

Konferenspaket + matlagningsaktivitet med kock från anrika Banken Bar & Brasserie
I priset ingår:

• STF-medlem Boende 1 natt, bäddat enkelrum, 1 frukost, 4 fika, 2 lunchbuffé
  • 1 st 3-rätters middag som ni tillagar själva med kock i vårt storkök
  • Konferenslokal 2 dagar

Kom till Vassbo och upptäck vilken fantastisk miljö som finns här. Konferera i en lugn atmosfär med mycket historia runtomkring dig.

Avsluta dag 1 med teambuilding med chefskocken Ingemar Eberstål från Banken Bar & Brasserie i Falun. Dag 2 fortsätter ni att konferera och avnjuter hemlagad fika och lunchbuffé. Min 10 pers Max ca 30 pers

Priser för Konferenspaketet:
Enkelrum: 2200 kr
Del i dubbelrum: 2070 kr/pers

Cykelpaket:

I priset ingår:

• STF-medlem boende i 3 nätter, del i dubbelrum, bäddat, frukost
  • Karta över Runn
  • Matsäck dag 1
  • Lån av cykel

Upptäck våra 2 fina vandrarhem och vårt nya fina STF Hotel inne i Falun med hjälp av din cykel och en fin dagstur med en matsäck runt den stora sjön Runn som ligger mellan Borlänge och Falun. Första natten avnjuter du i vackra historiska Vassbo, komfortabelt med wc och dusch på rummen. Med cykel tar du dig sedan runt Runn och andra natten tillbringar du på vårt vandrarhem i Falun, STF Falu Vandrarhem.

Sista natten sover du bekvämt inne i centrum på vårt hotell STF Hotel Falun.

Om du har kommit med bil förflyttar du dig sedan till Vassbo för avfärd, alternativt att vi förflyttar din bil till vårt hotell så du kan fortsätta din resa därifrån.

Priser för Cykelpaketet:
Enkelrum: 2060 kr
Del i dubbelrum: 1550 kr/pers
Del i fyrbäddsrum: 1295 kr/pers

Bra att veta när du bokar

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er