STF Falun Hotell

Hitta till STF Falun Hotell

Från Rättvik: Du kommer på riksväg 80 mot Falun. I första rondellen vid Preem bensinstation åk rakt fram mot Falu Gruva. I nästa rondell (vid Falu Gruva) sväng vänster mot Centrum. Kör rakt fram i de två första rondellerna. Passera över Falu ån, håll höger. Vid nästa trafikljus sväng vänster in på Trotzgatan. Hotellet finns på höger sida, i samma byggnad som Falu Turistbyrå.

Från Gävle: Du kommer på riksväg 80 från Gävle. Efter Ica Maxi, följ skyltarna ner till vänster mot centrum. Passera Statoil, sväng höger. I nästa trafikljuskorsning sväng höger in på Trotzgatan. Hotellet finns på höger sida, i samma byggnad som Falu Turistbyrå.

Från Borlänge: Du kommer på riksväg 50 från Borlänge. I andra rondellen (vid Falu Gruva) sväng höger mot Centrum. Kör rakt ner i de två första rondellerna. Passera över Falu ån, håll höger. Vid nästa trafikljus sväng vänster in på Trotzgatan. Hotellet finns på höger sida, i samma byggnad som Falu Turistbyrå.
  • GPS-koordinater: N60.606962092246°, E15.634059906006°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er