STF Eskilstuna Vandrarhem

Mer om STF Eskilstuna Vandrarhem

Vandrarhemmet ligger i ett naturskönt område med stora härliga ytor för aktiviteter. Efter en aktiv dag pustar du ut på bekväma rum med eget badrum, kabel-tv, trådlöst internet och telefon. Två utrustade pentryplatser finns för den som vill laga sin egen mat och flera grillplatser utomhus. På vandrarhemmet har du tillgång till frukostbuffé, fri WiFi, bastu och restaurang.

Alldeles intill vandrarhemmet hittar du slingrande motionsslingor, fina vandringsleder och ett härligt friluftsbad med bryggor och hopptorn. Andra aktiviteter på området är bangolf och frisbeegolf. När snön ligger på marken knäpper du pjäxorna och ger dig ut i de härliga skidspåren eller skidbacken. Anläggningen har även en egen sporthall som lämpar sig för träningsläger, kongresshall, mässa och utställningar.

Restaurang
Våra duktiga kockar hälsar dig välkommen till vår restaurang. Här kan du ta en härlig fika, äta dagens lunch eller en vällagad middag från à la carte-menyn. Med en härlig utsikt över stora gröna ytor på sommaren eller ett härligt skidföre på vintern smakar maten extra bra. Under sommaren anordnar vi dans- och trubadurkvällar i restaurangen. För större sällskap erbjuder vi härliga festmenyer och temamiddagar. Restaurangen har fullständiga rättigheter.
Öppettider: Måndag - fredag 10.00-20.00, lördag - söndag 10.00-18.00. Sommartid: 10.00-22.00 alla dagar.

Frukostbuffé
Vår frukostmatsal har öppet måndag - fredag 06.30 – 09.00, lördag - söndag 06.30-10.00.

Se och göra
Parken Zoo (4 km). Eskilstuna Centrum (2 km). Vattenpalatset Äventyrsbad, mitt i centrum.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er