Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Eskilstuna Vilsta sporthotell

Hitta till STF Eskilstuna Vilsta sporthotell

Från väg 230: Åk rakt in mot centrum vid Stålforsrondellen sväng höger, åk rakt fram tills du kommer till en rondell med Coop Konsum på höger sida, där svänger du upp höger. Följ denna väg tills den tar slut.

Från Stockholm E20: Sväng av Eskilstuna Östra. Ta vänster i första rondellen. Följ denna väg rakt fram tills du kommer till en stor korsning med trafikljus. Sväng vänster. Följ denna väg rakt fram tills den tar slut.

Från Örebro E20: Sväng av Eskilstuna Centrum. Håll höger i rondellen. Sväng vänster i nästa rondell. Följ denna väg rakt fram tills den tar slut.
  • GPS-koordinater: N59.351812°, E16.510284°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er