STF Enköping/Bryggholmens gård

Tips

Hyr hela huset
Fest, släktträff, bröllop, möhippa eller svensexa. Anledningen till att hyra en hel herrgård och vara för sig själv är många. Herrgården har 18 bäddar fördelade på 7 rum, ett stort modernt kök med all tänkbar utrustning, två stora salar att äta och umgås i. Till byggnaden hör en stor trädgård med grill där du kan duka upp till fest om vädret tillåter. Konceptet hyr hela huset är flexibelt och du väljer själv vilka tjänster du vill ska ingå. Ett riktigt lågt pris om du väljer att göra allt själv och ett prisvärt alternativ om du vill ha mer service. Välkomna!

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

RÖSTA PÅ DIN FAVORIT OCH VINN EN ÖVERNATTNING

På vilket av alla STFs boenden trivs du allra bäst? Rösta på just din favorit till utmärkelsen Årets Kudde 2019, så har du samtidigt chansen att vinna en fri övernattning.

Läs mer och rösta här