Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. STF drabbas precis som hela samhället av coronakrisen. Läs här hur du kan hjälpa.

STF Enköping/Bryggholmens gård

Tips

Hyr hela huset
Fest, släktträff, bröllop, möhippa eller svensexa. Anledningen till att hyra en hel herrgård och vara för sig själv är många. Herrgården har 18 bäddar fördelade på 7 rum, ett stort modernt kök med all tänkbar utrustning, två stora salar att äta och umgås i. Till byggnaden hör en stor trädgård med grill där du kan duka upp till fest om vädret tillåter. Konceptet hyr hela huset är flexibelt och du väljer själv vilka tjänster du vill ska ingå. Ett riktigt lågt pris om du väljer att göra allt själv och ett prisvärt alternativ om du vill ha mer service. Välkomna!