STF Bunge Vandrarhem /Fårösund

Grupper

Vi tar gärna emot grupper under perioden 20 augusti till 20 juni. Vi har plats för allt från mindre grupper till upp till 100 personer. Det går också fint att lägga till frukost och det finns möjlighet att göra lunchpaket från frukostbuffén. Övriga måltider kan lösas med restaurangerna vi samarbetar med.

Hos oss trivs skolklasser och idrottslag. Motorburna sällskap kommer gärna till oss då vi har gott om parkering och även grupper med hundar då de får bo i de flesta av våra rum. Släktträffar och årsdagar har också i stor utsträckning firats hos oss då hela sällskapet kan bo nära varandra. Vi kan hjälpa till med aktiviteten Gutnisk Femkamp och det finns grillar att låna om ni vill ordna en grillkväll.