STF Bruksvallsliden Hotell

Boende

Vi är ett litet mysigt hotell med 47 rum i varierande storlek och utformning. Gratis wifi finns på alla rum och gemensamma områden. Vissa rum har ett litet pentry och bäddsoffa. Lobbyn är hemtrevlig och rymlig och en trappa ner lokal för möten och yoga. I anslutning till hotellet finns vallabod och de större rummen har torkskåp. Det finns även en gäst-tvättstuga med tvättmaskin, torktumlare, torkskåp, strykbräda och strykjärn att boka.

Vi välkomnar, mot tillägg, hund i vissa av våra rum.

Pool & Relax
Bästa sättet att vila upp sig efter en dag på fjället. Som gäst på hotellet har du fri tillgång till pool, relax, minigym och bastu. Här är det skönt att ta igen sig och värma upp muskler som har jobbat hårt under dagen. Bastun är varm kl 15-19 varje dag under säsongen.

Vänligen observera att poolen är stängd under sommar och höst.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er