Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Bråtadal/Svartrå Vandrarhem

Hitta till STF Bråtadal/Svartrå Vandrarhem

Från Varberg:
Kör väg 153 mot Ullared. Efter ca 20 km, direkt efter skylten ”Falkenbergs kommun”, sväng höger mot Svartrå. Följ vandrarhemsskyltar som finns i alla korsningar.
Busslinje Åkturen avgår under sommarsäsong från Varbergs station och ankommer hållplats Björkasjö. Se www.hallandstrafiken.se för biljetter och tidtabell.

Från Falkenberg:
Kör väg 154 mot Ullared. Efter ca 22 km, sväng vänster i Köinge och följ vandrarhemsskyltar som finns i alla korsningar.

Från Ullared:
Kör väg 153 mot Varberg. När ni just lämnat Ullared, sväng vänster i rondellen mot Svartrå. Följ vandrarhemsskyltar som finns i varje korsning.
  • GPS-koordinater: N57.094671°, E12.611232°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er