Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Borgholm/Ebbas Vandrarhem

Hitta till STF Borgholm/Ebbas Vandrarhem

Till Öland tar du dig enkelt över Ölandsbron. Reser du kollektivt tar du enklast bussen från Kalmar till Borgholm. Ebbas ligger 300 meter från hamnen, centralt på Storgatan. Cykeluthyrning finns i närheten om du vill ha ett bra transportmedel för utflykter. Kommer du med bil är det bra att känna till att det inte finns någon parkering direkt vid boendet, utan en bit bort och är oftast avgiftsbelagt.

• GPS-koordinater: N56.879653°, E16.653996°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er