Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. STF drabbas precis som hela samhället av coronakrisen. Läs här hur du kan hjälpa.

STF Borgholm/Ebbas Vandrarhem

Hitta till STF Borgholm/Ebbas Vandrarhem

Till Öland tar du dig enkelt över Ölandsbron. Reser du kollektivt tar du enklast bussen från Kalmar till Borgholm. Ebbas ligger 300 meter från hamnen, centralt på Storgatan. Cykeluthyrning finns i närheten om du vill ha ett bra transportmedel för utflykter. Kommer du med bil är det bra att känna till att det inte finns någon parkering direkt vid boendet, utan en bit bort och är oftast avgiftsbelagt.

• GPS-koordinater: N56.879653°, E16.653996°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er