Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. STF drabbas precis som hela samhället av coronakrisen. Läs här hur du kan hjälpa.

STF Blentarp Vandrarhem

Mer om STF Blentarp Vandrarhem

På vandrarhemmet bor du i trevliga dubbelrum eller flerbäddsrum med utsikt mot byns vackra kyrka alternativt mot fält och skog. Våra rum är möblerade med kombinationer av sköna resårmadrasser och våningssängar. Samtliga rum är bekvämt utrustade med handfat. Dam och herrtoaletter finns i nära anslutning till rummen. Rymliga duschutrymmen för damer respektive herrar finns på våningsplan 1.

Gästköket har ett rymligt matrum i direkt anslutning, och på gräsmattan utanför finns gott plats för att njuta under varma dagar. Här kan du även grilla. TV finns i allmänna utrymmen.

Här bor du nära naturen, och bekvämt vid vägen med korta avstånd för dagsutflykter till exempelvis Lund eller Ystad. Restaurang, café och affär med postservice ligger bara 600 meter bort. Värdshus och bykrog finns inom 10-20 minuters gångväg.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er