STF Baggå Skola Bed and Breakfast

Grupper

Baggå Skola BnB är en ypperlig destination för mindre grupper och våra fyra rum med åtta bäddar. Vill man hyra hela huset så är det givetvis möjligt, så får ni ha de rymliga lokalerna för er själva. Om ni är fler så kan vi alltid stämma av med närliggande boenden och säkerställa att alla har en bäddad säng och frukost. Den stora cafésalen kan bekvämt ha 30 sittande gäster och caféet kan tillgodose dessa med husmanskost eller lite mer avancerade menyer, beroende på vad ni önskar. Vi har också möjlighet att laga mat ute i det fria åt er året runt. Projektor och duk finns, om man vill ha filmvisning eller bildspel. Vi kan föreslå lättare vandringsetapper i anslutning till Baggå Skola, om man vill ha enkel team-building ute i det fria. Bröllop arrangerar vi under vår, försommar och höst.