STF Aurora Mountain Lodge

Boende

Gästrum
I huvudstugan finns sex otroligt rymliga dubbelrum. Varje rum har eget badrum och dusch. De är enkla och bekväma med en touch av nordisk design.

Aurora stugor
Njut av avlägsnandet av Lannavaara från en av våra 14 Aurora-stugor belägen 100 meter från huvudbyggnaden. De öppna planritningarna möjliggör en avslappnad känsla. Njut i värmen från din egen vedspis. Varje stuga har eget badrum samt ett sovrum med moderna, bekväma våningssängar. Perfekt för par eller grupper upp till sex personer.

Aurora Suites
Njut av alla bekvämligheter som i ett hotellrum. Som en bonus kan du få se norrsken, och oavsett kommer du att ha en enastående utsikt över Kuormakka!

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er