Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Aspö Lotstorn Vandrarhem

Hitta till STF Aspö Lotstorn Vandrarhem

Aspö når du via bilfärja från Karlskrona. Färjeturen tar ca 25 minuter och är gratis.

Kör till vänster vid infarten till Karlskrona C och följ kajen tills du ser skylten för färjan. Väl ute på Aspö följer du huvudvägen. Kör tills du ser skylten för Bäck, fortsätt rakt fram och strax därefter ser du lotstornet på höger sida.

Kör upp vid skylten för vandrarhem och parkera utanför tornet. Kliv ur bilen, sträck på benen och känn dig välkommen!
  • GPS-koordinater: N56.107689°, E15.556507°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

Flera boendealternativ

Den här anläggningen erbjuder fler boendealternativ.

Läs mer och boka