Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. STF drabbas precis som hela samhället av coronakrisen. Läs här hur du kan hjälpa.

STF Årås Vandrarhem

Hitta till STF Årås Vandrarhem

Riksväg 40 Jönköping-Ulricehamn: Tag av vid Strängsered mot Liared följ skyltning Kölingared/Årås Kvarn.

Riksväg 46 Falköping-Ulricehamn: Tag av i Dalum mot Kölingared följ skyltning Årås Kvarn.

Riksväg 42 Jönköping - Falköping: I Mullsjö, i rondellen, tag av mot Bottnaryd efter ca 1 km tag till höger mot Liared (följ anvisning mot Skidbacke). Fortsätt vägen mot Liared ca 2 km därefter höger mot Kölingared. Vid T-kors (vid kyrkan) tag till vänster mot Ulricehamn efter 2 km följ skylt Årås till vänster.

GPS N57 53´10,3´´-E013 38´54,4´´
  • GPS-koordinater: N57.885629°, E13.648496°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er