Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

barn leker i vattnet

Rabatt för SJ-Prio-medlemmar

Långt in i skogen, högt uppe på fjället, i slutet av grusvägen, där vågorna bryter mot stranden och elden värmer hittar du Svenska Turistföreningens personliga och hållbara boenden. Alltid på platser värda en omväg, och alltid en genväg till det genuina. Fram till den 20 juli 2020 kan du som är medlem i SJ Prio boka utvalda STF-boenden med 10% rabatt.

Erbjudande för dig som är medlem i SJ-prio

• 10% rabatt på logipriset (ej tillval) på utvalda boenden
  • Kan kombineras med STFs medlemsrabatt
  • Bokningsbart fram till 20 juli 2020
  • Gäller för ankomst fram till 31 oktober 2020
  • Erbjudandet bokas online här på STFs webb
  • Ordinarie avbokningsvillkor gäller
  • Du som gäst visar upp ditt SJ Prio medlemskort vid ankomst
  • Uppge den kampanjkod du fått via SJ vid bokningstillfället för att erhålla rabatten

Trygg vistelse och flexibla villkor

För att kunna erbjuda dig en trygg vistelse i coronatider har vi gjort en mängd anpassningar på våra boenden. Vad gäller avbokningsregler så erbjuder STF alltid generösa villkor när du bokar på vår hemsida. Allt för att du ska kunna vara flexibel, oavsett om det är dina egna semesterplaner eller omvärlden som förändras.

Läs mer om våra bokningsvillkor

Bli medlem i STF

För dig som vill upptäcka Sverige. Och för dig som vill få andra att upptäcka.

Bli medlem nu!