STF Kolarbyn/Eco-Lodge

Jobba hos oss

Just nu söker vi flera personer och passar någon av dessa beskrivningar in på dig så är du välkommen in med din ansökan:

• Du bor i närheten av Kolarbyn och har körkort, vill arbeta kvällar och helger med att ta emot gäster och checka in dem.
  • Du vill arbeta i Kolarbyn som vandrarhemsvärdinna under sommarsäsongen
  • Du är händig och gillar att fixa och dona och blir en hustomte hos oss i Kolarbyn.

Hör av dig till oss om du gillar att arbeta i naturen, träffa människor från världens alla hörn och inte är rädd för att få smuts under naglarna. Du får gärna vara mellan 30-65år, tycka om att prata med och ta hand om våra gäster, kunna hantera en smartphone, tala engelska, gilla att lösa saker och ha sinne för detaljer.

Vi erbjuder även volontärarbete, examensarbete och praktikplatser. Kontakta oss via e-post info@kolarbyn.se eller via telefon +46704007053.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er