STF Kolarbyn/Eco-Lodge

Bo i kolarkoja
I Kolarbyn finns tolv kolarkojor med två britsar i varje. På varje brits ligger uppblåsbart liggunderlag och fårskinnsfällar och du kan själv ta med eller hyra sovsäck. Vi kan även lägga in en extra brits för barn i kojan, man kan då sova två vuxna och ett barn eller en vuxen och två barn i varje koja. Alla kolarkojor har vedeldad kamin.

Bo i storkojan
I Kolarbyn finns en större kolarkoja med två britsar långa britsar (360 cm långa). På varje brits ligger uppblåsbart liggunderlag och fårskinnsfällar och du kan själv ta med eller hyra sovsäck. I kojan kan man sova upp till två vuxna och två mindre barn som sover skavfötters med en vuxen. Det finns även utrymme för ett barn under tre år att sova bredvid en vuxen.

Bo i timmerstugan ”Skogslyckan”
I Kolarbyn finns även en mysig timmerstuga med dubbelsäng. I stugan ingår täcke, kudde och sängkläder och allt är bäddat och klart när ni kommer. Det finns ett litet bord i stugan samt en vedeldad kamin.

Bo i familjekojan
I Kolarbyn finns en större koja med plats för sex vuxna och upp till tre barn. Kojan har två våningssängar och en dubbelsäng. På varje brits ligger uppblåsbart liggunderlag och fårskinnsfällar och du kan själv ta med eller hyra sovsäck. Kojan lämpar sig väldigt bra till kompisgäng eller familjer eller till dem som vill ha gott om plats och till exempel stannar lite längre i Kolarbyn.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

RÖSTA PÅ DIN FAVORIT OCH VINN EN ÖVERNATTNING

På vilket av alla STFs boenden trivs du allra bäst? Rösta på just din favorit till utmärkelsen Årets Kudde 2019, så har du samtidigt chansen att vinna en fri övernattning.

Läs mer och rösta här