Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Oskarshamn/Oscar Hotell

Mer om STF Oskarshamn/Oscar Hotell

Med anledning av det extrema läget har vi i år tagit beslut att hålla helt stängt vecka 28-31. Varmt välkommen till oss både före och efter dessa veckor!

Närheten till havet präglar Oskarshamns historia och staden är nära förknippad med sjöfart och skeppsbyggeri. På Sjöfartsmuseet finns allt som är värt att veta om sjöfart och varv. Oskarshamn är även en bra utgångspunkt för upptäcktsfärder i Småland.

STF Oskarshamn/Oscar Hotell är centralt beläget i Oskarshamn med kommunikationer, shopping och nöjesliv precis utanför entrén.

Hotellet har hög komfort och är nyrenoverat med dusch och toalett på samtliga rum. Självhushållskök och TV-rum finns i ett gemensamt utrymme. I anslutning till hotellet finns ett välutrustat pentry där du kan laga egen mat om du vill. Centralt beläget med bibliotek och museum i samma byggnad.

Alla rum är rökfria. Husdjur är inte tillåtna. Avgiftsbelagd grusparkering finns vid gaveln av byggnaden. Cykelförråd finns. Sy-set, strykjärn och strykbräda finns att låna i receptionen. Skoputsmaskin finns i foajén.

Om du anländer senare än incheckningstid vänligen kontakta oss.

Anpassningar med anledning av Corona
För att du som gäst ska känna dig trygg när du kommer till oss i Coronatider har vi gjort nedanstående anpassningar i vår verksamhet. Denna information kan komma att uppdateras löpande.

• Samtliga av våra rum (både hotell och vandrarhem) har egen dusch och toalett inne i rummet.
• Handsprit automater finns vid reception, Matsal och utanför allmänna toaletter.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

Flera boendealternativ

Den här anläggningen erbjuder fler boendealternativ

Läs mer och boka