STF Oskarshamn/Oscar Hotell

Grupper

Konferens, föreläsning, event
Liten eller stor – det spelar ingen roll. På Forum finns möjlighet till konferenser och möten av alla slag. Våra olika konferensrum är anpassade för allt från en handfull deltagare till flera hundra och utrustade med allt som krävs för att göra konferensen lyckad. Våra tekniker har hög teknisk kompetens och vi strävar ständigt efter att kunna erbjuda det senaste inom området. Vi arrangerar allt från dagskonferenser och kongresser till veckoseminarier och kvällsmöten – alla med möjlighet till full catering (frukost, lunch, middag och fika) i vår trevliga restaurang. Vår kompetenta restaurangpersonal anpassar sig till dina behov och önskningar, oavsett om det gäller catering eller förtäring på plats i vår restaurang. Titta gärna i vår meny, men om ni har andra önskemål så är det inga problem. Då kontaktar ni bara vår restaurangchef, så tar ni tillsammans fram en meny som passar er.

Vi har många års erfarenhet av att arrangera banketter och fester för företag och organisationer. Vår restaurang och festlokal kan genom ett system med vikväggar byggas ut så att det kan rymma upp till 700 personer samtidigt. Vi hjälper gärna till med planeringen inför festen med allt från bokningen av underhållningen till planeringen av menyn. Vi har fullständiga rättigheter och bistår gärna med hjälp att välja en dryck som passar till den mat som just ni har valt. Tveka inte att kontakta oss med frågor och välkomna till vår restaurang och vårt konferenscenter.

Våra evenemang
I vår välutrustade konsertsal med totalt 380 platser hålls en mängd olika evenemang året runt, allt från teateruppsättningar och konserter till föreläsningar och andra typer av arrangemang.
I vår festsal med kapacitet för upp till 1 000 gäster arrangeras även olika typer av nöjesevenemang, stora som små. Du hittar aktuellt program och mera information om respektive evenemang i vår evenemangskalander. Vi säljer även biljetter till andra evenemang än de som spelas på Forum. Kontakta vår reception för mer information om vad vi säljer biljetter till just nu.

Flera boendealternativ

Den här anläggningen erbjuder fler boendealternativ

Läs mer och boka