Tänk på att fortfarande det råder eldningsförbud i vissa delar av landet. Läs mer på Länsstyrelsen.se för exakt information om vad som gäller på just din plats.

Bo i tjänsten

Reser du i tjänsten och söker ett prisvärt boende där du efter arbetsdagen kan få en god natts sömn? Vill du hitta något personligare än hotellkedjornas identiska rum och matsalar? En plats där du kan känna dig som hemma fastän du är borta? Välkommen till ditt andra hem!

Allt fler tjänsteresenärer upptäcker fördelarna med STFs breda utbud av personliga hotell och vandrarhem runt om i Sverige. Här erbjuder vi ett flexibelt och prisvärt boende, lika smidigt som hos hotellkedjorna, men med en personlig ”hemmakänsla”. Du kan bo som på hotell med eget rum där frukost, bäddning och annan service ingår. Eller dela rum med andra och sköta hushållet själv. Och allt där emellan. Välj bland över 300 boenden i hela Sverige, alla med sin unika personlighet.

Bo hos STF om du reser i tjänsten

Därför väljer allt fler tjänsteresenärer att bo hos STF

• Personligt boende med hemmakänsla

Ett personligt boende med hemmakänsla och möjlighet till självhushåll. Laga egen middag, ha matlådan i kylen och tvätta arbetskläderna.

• Betala endast för det du behöver

Välj själv vilken typ av boende du vill ha och betala endast för den service du behöver. Ett prisvärt boende, anpassat efter just dina behov.

• Boenden över hela Sverige

Hos STF finns fler än 300 boenden över hela Sverige, alla med sin unika charm och personlighet. Enkel bokning online eller via telefon.

• Rabatt redan från första natten

Som medlem i STF bor du billigare redan från första natten och blir även delaktig i STFs arbete att få människor att upptäcka Sverige.