STF Sylarna Fjällstation

Butik & uthyrning

Vår butik ger dig möjlighet att köpa all mat på plats, eller kanske bara komplettera till det ni burit med er. Här hittar ni också friluftsutrustning och hygienartiklar som gör er fjällupplevelse säkrare och fräschare.

Vi erbjuder ett bra sortiment av råvaror och färdiga produkter som gör att ni enkelt kan laga er en god middag i självhushållet. Färdiga frysrätter eller råvaror för dig som vill laga god mat från grunden, allt hittar du i butiken. I godishyllorna och läskkylen hittar du energin som behövs långa dagar på fjället. Dessutom har vi kartor, bränsle, hygienartiklar och ett litet sortiment med kläder och sportutrustning.

Butiken är öppen 08-20 alla dagar, med lunchstängt 12.30-13.15

Uthyrning

Saknar du allt, eller vissa delar av den utrustning du vill ha med dig ut på fjället? Låt inte det hindra dig, det mesta du behöver kan du hyra på Storulvåns Fjällstation innan du ger dig ut på fjället!

På Sylarna har vi en mindre uthyrning med ryggsäckar, termosar, liggunderlag, isyxor, stegjärn m.m. Boka på telefon 010-190 23 60 eller e-post fjallbokning@stfturist.se

Fjällbokningen

010-190 2360 Vardagar kl 9-18

FÅ OFFERT