Tänk på att det råder eldningsförbud i princip i hela landet. Nu är det viktigare än någonsin att vi alla njuter av naturen på ett ansvarsfullt sätt. Läs mer på Länsstyrelsen.se för exakt information om vad som gäller på just din plats

STF Sylarna Fjällstation

Butik & uthyrning

En ny butik är byggd och ligger intill receptionen. Den har ett väl sammansatt sortiment med minst 40% ekologiska- och Kravmärkta produkter. Det finns kioskvaror, dryck, konserver, frystorkat och profil- och hygienartiklar. I godishyllorna och läskkylen hittar du energin som behövs långa dagar på fjället. Dessutom har vi kartor, bränsle, hygienartiklar och ett litet sortiment med kläder och sportutrustning.

Butiken är öppen 07-21 alla dagar.

Uthyrning

Saknar du allt, eller vissa delar av den utrustning du vill ha med dig ut på fjället? Låt inte det hindra dig, det mesta du behöver kan du hyra på Storulvåns Fjällstation innan du ger dig ut på fjället!

På Sylarna har vi en mindre uthyrning med ryggsäckar, termosar, liggunderlag, isyxor, stegjärn m.m.
Boka på telefon 010-190 23 60 eller e-post fjallbokning@stfturist.se

Fjällbokningen

010-190 2360 Vardagar kl 9-18

Få offert

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

RÖSTA PÅ DIN FAVORIT OCH VINN EN ÖVERNATTNING

På vilket av alla STFs boenden trivs du allra bäst? Rösta på just din favorit till utmärkelsen Årets Kudde 2018, så har du samtidigt chansen att vinna en fri övernattning.

Läs mer och rösta här