STF Sylarna Fjällstation

Butik & uthyrning

Det ligger ett gediget arbete bakom sortimentet i butiken och vi har prioriterat det som uppskattats mest och det finns både så en kan laga flera måltider på plats, proviantera till tältturen eller komplettera exempelvis hygienartiklar eller annat för sin tur. Den har ett väl sammansatt sortiment med minst 40% ekologiska- produkter. Det finns kioskvaror, dryck, konserver, frystorkat och profil- och hygienartiklar. I godishyllorna och läskkylen hittar du energin som behövs långa dagar på fjället. Dessutom har vi kartor, bränsle, hygienartiklar och ett litet sortiment med kläder och sportutrustning. Butiken är öppen 07-21 alla dagar. Utbudet motsvarar det i de största fjällstugorna. Denna länk ger fingervisning om utbud. Avvikelse i utbud och pris kan förekomma. Prislista

Uthyrning

Det finns ryggsäck och termos att hyra hos oss, behöver inte förbokas.

Fjällbokningen

010-190 2360 Vardagar kl 9-18

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er