STF Storulvån Fjällstation

Bröllop

Drömmer ni om ett bröllop i vacker miljö och med möjligheter till såväl lugn och harmoni som ett stort aktivitetsutbud för era gäster? Låt oss hjälpa er designa ert fjällbröllop precis så som ni vill ha det!

Bröllopsdagen är en av livets största händelser. Det är ett exklusivt och speciellt tillfälle att fira tillsammans med familj och vänner. Den vackra fjällmiljön runt STF Storulvån Fjällstation inbjuder till ett oförglömligt bröllop fyllt med kärlek och härliga minnen.

Vi har stor och personlig erfarenhet av att arrangera bröllop, stora som små och detta gör att möjligheterna hos oss är många. Den mysiga stämningen på Storulvån Fjällstation, den fantastiska naturen, de öppna vidderna och den stora känslan av frihet skapar tillsammans med er en bröllopsdag utöver det vanliga.

Varför inte stanna en eller flera dagar efter bröllopet och spendera dagarna till fjälls med era nära och kära? Vi kan erbjuda allt ifrån avkopplande stunder i bastun, goda måltider, turer ute i naturen och klättring på vår inomhusvägg i natursten för er och era gäster.

För mer information eller inspiration kring ert bröllopsarrangemang på Storulvån, kontakta oss gärna på fjallbokning.grupp@stfturist.se eller 010-190 23 60.

Varmt välkomna till Storulvån!

Fjällbokningen

010-190 2360 Vardagar kl 9-18

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er