STF Stockholm/Tyresö Vandrarhem

Grupp & konferens

Ett möte på Lilla Tyresö är alternativet för dig som söker en lugn och familjär plats att mötas på. Här har du nära till såväl natur som stad, i en personlig atmosfär där kreativiteten enkelt kan väckas. Våra lokaler är väl anpassade för mindre grupper. Välkommen att hyra endast lokaler eller ta hjälp av oss för att ordna med boende, måltider och annan service.

Prinsvillan
Prinsvillan har två matsalar som ligger bredvid varandra med serveringsrummet (bufférum). Den stora matsalen tar upp till max 30 sittande middagsgäster och den lilla matsalen (konferenssalen) tar upp till max 20 gäster. Byggnaden får max ta emot 44 gäster. Prinsvillan har ett stort kök med bra utrustning där våra gäster med enkelhet kan laga mat tillsammans för många.

Vi har många lösningar för olika typer av grupper, kontakta oss så berättar vi för dig hur just din grupp kan nyttja anläggningen på bästa sätt!

Få offert

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

RÖSTA PÅ DIN FAVORIT OCH VINN EN ÖVERNATTNING

På vilket av alla STFs boenden trivs du allra bäst? Rösta på just din favorit till utmärkelsen Årets Kudde 2018, så har du samtidigt chansen att vinna en fri övernattning.

Läs mer och rösta här