STF Sävö Vandrarhem

Hitta till STF Sävö Vandrarhem

Vänligen observera att SAMTLIGA båttransporter måste förbokas.

Från Stockholm:
Se turlista för båtar och förboka din båttransport. Båtarna kör endast vid förbokning.

Ta E4 mot Helsingborg. Tag av vid avfart 138 mot Trosa/Vagnhärad. Sväng höger genom Vagnhärad. Tag vänster mot Studsvik, väg 219 (ca 6,6km). Tag vänster vid skylt mot Källvik (ca 15km). Vid vägens slut möts ni av Källviks brygga där vi möter upp med båt kl 10 och 16 för vidare transport. (OBS! Alla båttransporter måste förbokas). Större grupper kan erbjudas transport andra tider efter överenskommelse med värdarna.

Från Nyköping:

Ta E4 mot Stockholm. Tag av vid avfart 138 mot Trosa/Vagnhärad. Sväng höger genom Vagnhärad. Tag vänster mot Studsvik, väg 219 (ca 6,6km). Tag vänster vid skylt mot Källvik (ca 15km). Vid vägens slut mots ni av Källviks brygga där vi möter upp med båt kl 10 och 16 för vidare transport. (OBS! Alla båttransporter måste förbokas) Större grupper kan erbjudas transport andra tider efter överenskommelse med värdarna.
  • GPS-koordinater: N58.76691°, E17.475278°

FÅ OFFERT