STF Malmö City Hotell & Vandrarhem

Mer om STF Malmö City Hotell & Vandrarhem

Vi ligger granne med Malmö Opera och bara ett stenkast från gågatorna och stadens puls. I foajén och i gästköket på första våningen möter du folk från hela världen, och sommartid är vår fina innergård en given mötesplats. Slå dig ner, koka en kopp te i köket på kvällskvisten, koppla av och känn dig som hemma. Hela huset har gratis wifi.

Vår goda frukostbuffé serveras kl 07.00-10.00 på vardagar och kl 07.30-10.30 på helger.
Kommer du tidigare än incheckningstiden - lämna ditt bagage i vårt bagagerum så kan du ge dig ut på upptäcktsfärd i staden.

Vandrarhem Boka ett eget rum för dig själv, ett större rum som rymmer hela familjen eller hyr en bädd i ett flerbäddsrum. Välj mellan dusch och toalett i korridoren eller på rummet. Sänglinne ingår när du hyr en bädd i ett flerbäddsrum, för de privata rummen kan du hyra av oss eller så tar du med egna lakan och handdukar.

Hotell Våra hotellrum har privat dusch och toalett på rummet och ligger avskilt på våning 2 och 3 (med hiss). I priset ingår bäddade sängar, frukost och daglig städning. TV finns på varje rum.

OM MALMÖ
“Haur du sitt Malmö, har du sitt varden”. Denna gamla slogan börjar bli riktigt aktuell. I Malmö känner du kontinentens närvaro med en rik mångfald, avspänd attityd och en alldeles egen charm och atmosfär.

Caféerna och krogarna duggar tätt i kvarteret runt vandrarhemmet och det är aldrig långt till konst, kultur och design. Njut av den typiska arkitekturen med dansk prägel, som till exempel de röda tegelhusen och korsvirket vid Lilla Torg. Västra Hamnen är en av Malmös nya stadsdelar. Här skruvar sig Torson upp mot skyn och du ser Öresundsbron som förenar staden med storebror Köpenhamn. Vid strandpromenaden kan du förstås ta en fika, äta en bit mat eller njuta av en egen picknickkorg på de rundslipade stenarna.

Välkommen!

FÅ OFFERT

Rösta på din favorit och vinn övernattning!

På vilket av alla STFs boenden trivs du allra bäst? Rösta på just din favorit till utmärkelsen Årets Kudde 2017, så har du samtidigt chansen att vinna en fri övernattning.

Läs mer och rösta här