STF Kittelfjäll Värdshus

Mer om STF Kittelfjäll Värdshus

Det nybyggda vandrarhemmet erbjuder ett jättebra och prisvärt boende. Du sover gott i sköna älglakan antingen i två eller fyrbäddsrum med fräscha duschar och wc-rum i korridoren. Vi har ett välutrustat kök för självhushåll. Mat och umgänge avnjuts i det ljusa och rymliga sällskapsrummet som också har en TV-hörna. Vedeldad bastu finns att tillgå.

I vår omtyckta restaurang cirka 100 meter från vandrarhemmet äter och dricker du gott både till lunch och middag. Vi jobbar främst med traktens lokala råvaror och till störst del ett ekologiskt dryckessortiment. Under vintersäsongen öppnat vi baren öppen som då och då erbjuder musikunderhållning i toppklass. Frukostservering finns för den som vill. Ring oss om restaurangens öppettider.

På vår hemsida www.kittelfjallvardshus.com finns våra program för våra kurser i svampplockning kombinerat med matlagning samt yogahelger och mycket annat.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

RÖSTA PÅ DIN FAVORIT OCH VINN EN ÖVERNATTNING

På vilket av alla STFs boenden trivs du allra bäst? Rösta på just din favorit till utmärkelsen Årets Kudde 2019, så har du samtidigt chansen att vinna en fri övernattning.

Läs mer och rösta här