STF Kiruna Vandrarhem

Hitta till STF Kiruna Vandrarhem

Kommer du in till Kiruna söderifrån är det lättast om du svänger av vid första rondellen till höger och därefter direkt till vänster så att du kommer på Hjalmarlundbohmsvägen. Du kör norrut, på högersida passerar du kyrkogården och till vänster om rondellen har du Statoil. Du fortsätter efter samma gata rakt fram och kör så att du även passerar stadshuset på vänstersida.

Efter att du har passerat OKQ8 på vänstersida vid en fyrvägskorsning så är det inte långt kvar till oss. Du svänger av till höger tredje gatan efter korsningen vid OKQ8, då hamnar du på Matojärvigatan och kör upp till höger efter den gatan tills du ser Högalidskolan, strax nedanför denna skola finns Campingvägen på vänstersida, ca 300 meter längre fram har du Malmfältens folkhögskola.
  • GPS-koordinater: N67.861818°, E20.235061°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

RÖSTA PÅ DIN FAVORIT OCH VINN EN ÖVERNATTNING

På vilket av alla STFs boenden trivs du allra bäst? Rösta på just din favorit till utmärkelsen Årets Kudde 2019, så har du samtidigt chansen att vinna en fri övernattning.

Läs mer och rösta här

Flera boendealternativ

Den här anläggningen erbjuder fler boendealternativ.

Läs mer och boka