STF Grövelsjön Fjällstation

Spa

Sköna stunder för både kropp och själ

Helhet är viktigt för oss på STF Grövelsjöns Fjällstation. Allt vi gör, gör påverkan. Att kunna erbjuda en harmonisk miljö där vi tillsammans försöker göra så litet miljöavtryck som möjligt och där både kropp och själ får möjlighet till välbefinnande, är viktigt för oss. Därför är vårt spa en del av hela vår verksamhet. Vi erbjuder helt enkelt lyx för både kropp och själ. Och tiden – den finns här!

Hos oss kan du uppleva sköna stunder för både kropp och själ med väl utvalda produkter och behandlingar, utförda av kunniga spaterapeuter. Vi har valt produkter från Maria Åkerberg. Det är ett svenskt företag som lägger stor vikt att produkterna ska vara så miljö- och hälsovänliga som möjligt och som bygger på växternas egen kraft. Helt utan mineraloljor, konserveringsmedel och syntetiska oljor.

Välkommen!

Spameny

Fjällbokningen

010-190 2360 Vardagar kl 9-18