STF Göteborg/Stigbergsliden Vandrarhem

Vanliga frågor

Hur hittar jag till er?

Vår adress är Stigbergsliden 10, och det går lätt att ta sig hit med spårvagn från hela stan. Vår närmaste hållplats heter Stigbergstorget och spårvagn nr 3, 9 och 11 går hit. Från centralstationen tar det ca 12 minuter. Mer information om tider och hållplatser på vasttrafik.se

Kan jag checka in senare?

Ja, det går jättebra! Vi vill ju såklart helst välkomna alla våra gäster personligen men ibland funkar inte tiderna riktigt. Då har vi ett bra system för att hämta upp nyckeln själv. För att kunna göra detta måste bokningen vara betald och vi behöver veta om ni behöver hyra lakan av oss. Hör av er till oss för sen incheckning så löser vi det.

Kan jag avboka?

Man kan avboka med full återbetalning/ingen debitering fram till dagen innan ankomst 18.00.

Har ni parkering?

Vi har ingen egen parkering men det finns gott om parkeringsmöjligheter i närheten av vandrarhemmet. Du kan bekvämt stå utanför entrén och lasta ur bilen i 30 minuter. På kortsidan av huset finns en mindre parkeringsplats där taxan är 12:-/h 08.00-22.00, övrig tid 2:-/tim. Det finns ett parkeringshus på Masthuggstorget ca 200 meter från oss där du kan parkera för 80:-/24 h. Vi guidar dig gärna på plats!

Finns Wifi?

Vi har självklart gratis wifi i hela huset och du surfar fritt och säkert under din vistelse.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

RÖSTA PÅ DIN FAVORIT OCH VINN EN ÖVERNATTNING

På vilket av alla STFs boenden trivs du allra bäst? Rösta på just din favorit till utmärkelsen Årets Kudde 2018, så har du samtidigt chansen att vinna en fri övernattning.

Läs mer och rösta här