STF Göteborg/Mölnlycke/Wendelsberg

Hitta till STF Göteborg/Mölnlycke/Wendelsberg

Buss:
Grön Express från Centralstationen i Göteborg. Gå av vid Kyrkvägen i Mölnlycke. Gå tillbaka ca 25 meter, ta till höger i gångtunneln och fortsätt Kyrkvägen tills du ser Wendelsbergs grindar. Fortsätt genom allén upp till Wendelsbergs Folkhögskola. www.vasttrafik.se

Bil:
Kör väg 40 mot Jönköping/Göteborg. Ta av vid avfarten Mölnlycke. Kör vänster i rondellen, mot Solsten. Kör vidare ca 1 km och ta till höger mot Centrum. Sväng vänster vid första möjligheten.
Efter ca 400 meter -sväng vänster genom Wendelsbergs grindar.

Tåg:
Se till att du har bussterminalen i Mölnlycke på höger hand. Gå rakt fram - över ån. Ta till höger när du har en videobutik på höger hand. Fortsätt rakt fram tills du har en liten sjö framför fötterna. Ta till vänster utefter sjön. Fortsätt uppför en backe - vägen heter Wendelsvägen. När du kommit uppför backen har du Wendelsbergs grindar på höger sida.

Observera att våra incheckningstider är vardagar mellan 16.00-19.00, Helger 13.00-16.00. 7 Juni till 15 Augusti är det incheck 16.00 - 19.30 alla dagar. Om ni vill komma senare måste ni kontakta oss.
+46 (031) 3380536
  • GPS-koordinater: N57.663631°, E12.123102°