STF Blentarp Vandrarhem

Mer om STF Blentarp Vandrarhem

På vandrarhemmet bor du i trevliga dubbelrum eller flerbäddsrum med utsikt mot byns vackra kyrka alternativt mot fält och skog. Våra rum är möblerade med kombinationer av sköna resårmadrasser och våningssängar. Samtliga rum är bekvämt utrustade med handfat. Dam och herrtoaletter finns i nära anslutning till rummen. Rymliga duschutrymmen för damer respektive herrar finns på våningsplan 1.

Gästköket har ett rymligt matrum i direkt anslutning, och på gräsmattan utanför finns gott plats för att njuta under varma dagar. TV finns i allmänna utrymmen.

Här bor du nära naturen, och bekvämt vid vägen med korta avstånd för dagsutflykter till exempelvis Lund eller Ystad. Restaurang, café och affär med postservice ligger bara 600 meter bort. Gästgiveri hittar du på 4 kilometers avstånd.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er