STF Blåhammaren Fjällstation

Service

Under säsong har vi öppet dagligen från kl 8 och så länge service önskas.
Incheckning sker från kl 14.00 och utcheckning vid 10.00

I huvudbyggnaden finns vår restaurang med fullständiga rättigheter. Vi serverar frukostbuffé, fikabuffé, fruktsoppa och trerätters middag. Vi rekommenderar att du förbokar middagen i samband med din rumsbokning eftersom det ofta är hög beläggning på fjällstationen. Här finns även en liten butik med proviant och kioskvaror.

Missa inte vår bastu med storslagen utsikt mot Norge!
Tider:
15.00-16.00 Herr
16.00-17.00 Dam
17.00-18.00 Mix

Medlemspriser
Middag 495:-
Frukost 100:-
Lunchpaket 90:-
Slutstäd 115:-
Handduk 85:-
Linneset 225:-

Serviceavgift
Serviceavgift medlem 115:-
Serviceavgift icke medlem 215:-

På Blåhammaren finns gott om plats för dig som vill tälta. Mot en mindre avgift får du nyttja stationens alla faciliteter. Tältplats behöver inte bokas inte, men kom ihåg att förboka måltider om du vill äta på fjällstationen. Kommer du upp över dagen och vill äta medhavt fika kan du göra det i vårt självhushåll. Då betalar du dagavgift, 50 kr.

Vi finns här för våra gäster, därför tar vi tacksamt emot information, idéer eller synpunkter på vår anläggning och service. Hör gärna av dig till blahammaren@stfturist.se

Fjällbokningen

010-190 2360 Vardagar kl 9-17

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

RÖSTA PÅ DIN FAVORIT OCH VINN EN ÖVERNATTNING

På vilket av alla STFs boenden trivs du allra bäst? Rösta på just din favorit till utmärkelsen Årets Kudde 2019, så har du samtidigt chansen att vinna en fri övernattning.

Läs mer och rösta här