STF Andrarum/Kuskahusen Vandrarhem

Hitta till STF Andrarum/Kuskahusen Vandrarhem

Kollektivtrafik
Närmaste flygplatser är Kristianstad Airport och Malmö Airport. Från Kristianstad Airport tar du dig till Brösarp med Skånetrafiken. Från Malmö Airport tar flygbussarna dig till Lund och Malmö där Skånetrafikens tåg- eller bussförbindelser tar dig vidare mot Ystad, Tomelilla eller Simrishamn. Därifrån går sedan buss till Brösarp. Från Brösarp kan du antingen cykla eller vandra till Kuskahusen. Naturligtvis kan vi också ordna så att du blir hämtad med bil.

Skånetrafiken ansvarar för all kollektivtrafik med tåg och buss i Skåne. Aktuella priser och tidtabeller hittar du på www.skanetrafiken.se

• GPS-koordinater: N55.726863°, E13.988857°

FÅ OFFERT

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

RÖSTA PÅ DIN FAVORIT OCH VINN EN ÖVERNATTNING

På vilket av alla STFs boenden trivs du allra bäst? Rösta på just din favorit till utmärkelsen Årets Kudde 2018, så har du samtidigt chansen att vinna en fri övernattning.

Läs mer och rösta här