STF Kolarbyn/Eco-Lodge

Presentkort

Du kan köpa presentkort hos oss. Det är roligt att ge bort en upplevelse, och vi lovar att ta väl hand om din vän!

Ska ni ge bort en upplevelse till någon som gillar naturen? Då vill vi tipsa om våra lärorika och spännande Bushcraft-aktiviteter! Många väljer att ge bort denna upplevelse för att sedan dra ihop ett gäng och göra upplevelsen tillsammans. Detta är en riktig naturupplevelse som ni garanterat kommer att minnas och som ni kommer att ha nytta av resten av livet. Läs mer om Bushcraften under rubriken Aktiviteter.

Så köper och använder du ett presentkort
1. Välj en upplevelse och kontakta oss för att göra en beställning. Uppge att det ska vara ett presentkort och ange namn, e-postadress och mobilnummer till den som ska få presentkortet.

2. Vi skickar en bokningsbekräftelse med inbetalningsinformation till dig via e-post inom 24 timmar. Samtidigt skickar vi presentkortet till dig via post inom 2-3 arbetsdagar, eller via e-post som PDF om du har bråttom. Betalningsvillkor 10 dagar netto.

3. Du kan sedan ge bort presentkortet till mottagaren som blir jätteglad!

4. Mottagaren kan använda presentkortet genom att kontakta oss för att boka ett passande datum. Giltighetstiden på kortet är ett år från inköpsdatum.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er