STF Kolarbyn/Skinnskatteberg Vandrarhem

Bo i kolarkoja
I Kolarbyn finns tolv kolarkojor med två britsar i varje. På varje brits ligger uppblåsbart liggunderlag och fårskinnsfällar och du kan själv ta med eller hyra sovsäck. Vi kan även lägga in en extra brits för barn i kojan, man kan då sova 2 vuxna & 1 barn eller 1 vuxen och 2 barn i varje koja. Alla kolarkojor har vedeldad kamin.

Bo i timmerstugan ”Skogslyckan”
I Kolarbyn finns även en mysig timmerstuga med dubbelsäng. I stugan ingår täcke, kudde och sängkläder och allt är bäddat och klart när ni kommer. Det finns ett litet bord i stugan samt en vedeldad kamin.

FÅ OFFERT

Rösta på din favorit och vinn övernattning!

På vilket av alla STFs boenden trivs du allra bäst? Rösta på just din favorit till utmärkelsen Årets Kudde 2017, så har du samtidigt chansen att vinna en fri övernattning.

Läs mer och rösta här