STF Korrö Hotell

Yogaretreat på Korrö

När vintern droppar, årstiden skiftar och den första doften av vår finns i luften möts vi för en yogahelg på Korrö. Runtomkring oss har vi den småländska naturen med Ronnebyån och naturreservat med orörd skog.

Dagarna fylls med yoga, meditation, andning, närvarotekniker och reflektion. Dynamisk yoga blandas med lugn yinyoga och tid för vila. Du får möjlighet att landa med mer närvaro i kropp och själ och utrymme att fördjupa din yoga både fysiskt och själsligt oavsett om du är nybörjare eller mer erfaren. Helgens tema är trä-elementet. Kinesisk medicin delar in årstiderna efter element som påverkar oss på olika sätt - både fysiskt och själsligt. Efter vinters dvala väntar våren och trä-elementet. Naturen gör sig redo för att återigen gro och växa. Våren spirar av ny energi - tid för att så nya frön.

I Priset ingår:
Yogainstruktör