STF Jädraås Herrgård

Yogaretreat Jädraås Herrgård

På Jädraås Yoga Retreat får du en helg fylld av yoga, återhämtning och god vegansk mat. Ett tillfälle för att fylla på med näring, lugn, kraft och kärlek. Allt i rogivande, vacker miljö.

Yogalärare är Kristin Ellner, välutbildad yogalärare sedan 11 år. Du bor bekvämt på STF Jädraås Herrgård och de praktiska övningarna sker i den vackra naturen runt Jädraås; i skogen och på gräsmattan intill Hyttdammen. Yogaklasserna innehåller allt från lugn och mediativ till mer dynamisk yoga med inslag av kraft, utmaning och värme.

Måltiderna tillagas av Malin Pettersson, erfaren kock som driver Gävligt Gott.

I priset igår:
Boende (del i tvåbäddsrum), frukost (lör), lunch (lör), brunch (sön) middag (fre och lör) te och frukt under hela retreatet, sänglinne och handdukar, avresestädning och erfaren yogalärare.

Förkunskaper:
Yoga passar alla. Inga förberedelser krävs. Du bör ha lediga kläder som du både kan sitta stilla i men ska även kunna röra dig bekvämt. Målsättningen är att samtliga yogaklasser sker i den vackra naturen runt STF Jädraås Herrgård. Vid kyligt och regnigt väder hålls yogaklasserna i närliggande gymnastiksal.

Kategorier:

Hälsa & harmoni Sommar