STF Grövelsjön Fjällstation

Yoga och vandring i Grövelsjöfjällen

Hitta lugnet med yoga och vandring i Grövelsjöfjällen. Yoga, vandring, frukostbuffé, goda middagar och massor av härlig fjälluft.

Hitta lugn och harmoni med yoga och vandring. Allt du behöver för dagen har du i din ryggsäck och tillsammans med fjällguide tar vi oss till de finaste platserna utmed stigar och i obanad terräng. På morgonen har vi väckt kroppen med ett lugnt yogapass och fyllt på med energi vid frukostbuffén. Vi njuter vi av varandras sällskap och frihetkänslan som vandring i fjällmiljö skapar. Åter vid fjällstationen och låter vi kroppen sträcka ut i välgörande yogapass. Alla kan delta i yogan efter sina förutsättningar.

Datum 2020
9-13/8
23-27/8
13-17/9

I priset ingår
Logi, Slutstädning, Helpension, Ledarledda vandringar och Yoga

Förkunskapskrav
Vana av att vara regelbundet fysisk aktiv, förmåga att gå dagsturer med ryggsäck på stigar och i obanad terräng under en dag. Yogan är anpassad för alla att kunna delta i oavsett tidigare vana.

Kategorier:

Fjällvandring Hälsa & harmoni Höst Vandring