Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. STF drabbas precis som hela samhället av coronakrisen. Läs här hur du kan hjälpa.

STF Årås Vandrarhem

Vintersportpaket - STF Årås Kvarn

Kombinera din vinterutflykt och bo i ett av Sydsveriges populäraste skidsportområde.
STF Årås Kvarn Vandrarhem med personligt inredda rum ligger i en historisk och naturskön miljö med nära avstånd till omtyckta skidsportområden.

I närheten finns två fantastiska skidanläggningar; Mullsjö Alpint Skidcenter i Knaggebo, Mullsjö och Ski Center i Ulricehamn 12 alt 20 km bort. I Ulricehamn på Lassalyckan finns längdskidspår som passar alla typer av skidåkare – allt från elit till barnfamilj. Vasaloppet har godkänt Lassalyckan som officiellt Vasaloppscenter, det första officiella centrat i södra Sverige. Med bekvämt boende på vandrarhemmet kan du njuta av fina vinterdagar i spåren och backarna.

Mullsjö Alpin— För vidare information läs gärna vidare på Mullsjö Alpin.
Ulricehamn Ski Center—Läs gärna mer på deras egna webbplats för mer information Ski Center Ulricehamn.

I priset ingår
1 natt, del i dubbelrum
Sänglinne, städning
Frukostpaket, lunchpaket och middagspaket.
Fri WiFi.

Kategorier: