Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

Vatten och fiske

Möt vildmarken med flugfiske i midnattssolens Norrbotten, packa fiskeväskan och ge dig ut på Ivösjön, eller utmana dig med havskajaken på öppet hav utanför Bohusläns kust. Våra kustnära boenden bjuder på fantastiska möjligheter för dig som gillar aktiviteter i och vid vatten. Ge dig ut på egen upptäcktsfärd med något av våra boenden som bas, eller boka en av våra färdigpaketerade upplevelser.
STF har flera boenden i anslutning till erkänt fina och bra paddelvatten. Många av dem hyr även ut kajaker och kanadensare till dig som inte har en egen.