Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. STF drabbas precis som hela samhället av coronakrisen. Läs här hur du kan hjälpa.

Vatten och fiske

Möt vildmarken med flugfiske i midnattssolens Norrbotten, packa fiskeväskan och ge dig ut på Ivösjön, eller utmana dig med havskajaken på öppet hav utanför Bohusläns kust. Våra kustnära boenden bjuder på fantastiska möjligheter för dig som gillar aktiviteter i och vid vatten. Ge dig ut på egen upptäcktsfärd med något av våra boenden som bas, eller boka en av våra färdigpaketerade upplevelser.
STF har flera boenden i anslutning till erkänt fina och bra paddelvatten. Många av dem hyr även ut kajaker och kanadensare till dig som inte har en egen.