STF Skäralid Vandrarhem

Vandringspaket Söderåsens Nationalpark

Upplev den mäktiga naturen i Söderåsens Nationalpark med fantastiska vandringsleder direkt inpå knuten. Urvalet av leder är många och det finns mycket att upptäcka på vägen.

Vandringslederna på Söderåsen är perfekta för dig som till fots vill uppleva en fantastisk och omväxlande natur. Med packad lunch för ryggsäck upptäcker ni Söderåsens nationalpark på egen hand eller med guide. Ser utsiktspunkter som Kopparhatten och Hjortsprånget och gör ett besök i Naturrum. Med vandringspaketet bor du två nätter bekvämt med Bed & Breakfast, där sängen står bäddad och städningen ingår. Lunchpaket packas med till vandringen. En kväll njuter ni av god middagsbuffé som levereras till vandrarhemmet och övriga kvällar lagar ni egen mat i vårt gästkök eller grillar i trädgården. Paketet är flexibelt och det är ni som gäst som bestämmer upplägget. Möjlighet till extranätter, paketet kompletteras lätt med en eller två dagar.

Allt detta ingår i vandringspaketet
 Ett lunchpaket (baguette/dryck/kaka/frukt)
En middagsbuffé inkl. lättdryck som avnjuts på vandrarhemmet
2 nätter Bed & Breakfast med delat badrum