STF Medevi Brunn Hotell & Vandrarhem

Vandringspaket på Medevi Brunn

Här på Medevi Brunn kan ta del av den unika Brunnsmiljön och samtidigt njuta av den fantastiska natur som breder ut sig i hela området, vi fixar matsäcken! Efter vandringen kan du njuta av en vällagad middag & ett avkopplande bad i utomhusbubbelpool.

Genom Medevi Brunn går den vackra Östgötaleden, som är ett nät av vandringsleder i Östergötland. I anslutning till den, finns flera rundslingor på och omkring Medevi, med varierad terräng och längd. Du kan själv välja om du vill bo på Vandrarhemmet i flerbäddsrum med gemensam dusch & wc i korridoren, eller på hotellet i vackra Brunnsrum där du kan välja mellan enkel- eller dubbelrum eller stora sviter, alla med en känsla av 1700-tal och vingslag från svunna tider. Alla brunnsrum har egen dusch & wc.

I priset ingår:
1 natt, del i vandrarhemsrum eller rum på hotellet
Brunnsfrukost
Matsäckspaket: Matig smörgås, frukt, kaffe/te. OBS egen termos för kaffe och te medtas. (Meddela vid bokningstillfället vilken dag ni önskar matsäcken.)
2-rätters middag exkl dryck (förrätt+varmrätt)
Bad i bubbelpool utomhus, Boka tid!
Fri tillgång till Boule/Kägel , Boka tid!

Kategorier:

Hälsa & harmoni Kultur & Stad Låglandsvandring Sommar Vandring