Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Röstånga/Villa Söderåsen B&B

Vandringspaket för seniorer via STF

Kom och njut livet på Villa Söderåsen. För dig som har helg på vardagar. Flera av nationalparkens vandringsleder passar även dig som är senior, även de vackra promenadstråken närmast Villa Söderåsen.

Vandringspaket för STF seniorer
Kom och njut livet på Villa Söderåsen. För dig som har helg på vardagar. Flera av nationalparkens vandringsleder passar även dig som är senior, även de vackra promenaderna runt Villa Söderåsen. Mys framför kaminen i foajén och unna dig en lång morgonstund med smarrig frukost. Paketet gäller ej på sommaren men på vardagar då huset oftast är lugnare, därför det extra förmånliga seniorpriset. Varmt välkommen och känn dig som hemma!
I PAKETET INGÅR:
TVÅ nätter med Bed & Breakfast på Villa Söderåsen, dvs:

välkommen till bäddade sängar med ekologiska sängkläder samt handdukar och badlakan på rummet vid ankomst
njut husets KRAV certifierade frukostbuffé
du behöver inte tänka på städning vid avresa, slutstäd ingår

I paketet ingår även:

matsäck som görs av husets frukost inkl. smörgåsasr, ägg, frukt samt fyll på din termos med kaffe/te
vandringskarta med tips
vid behov lån av termos, vattenflaska, smörgåslåda och sittunderlag

PAKETPRIS STF medlemmar:

Två nätter för