Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. Vi befinner oss i ett akut ekonomiskt läge och nu kämpar vi för att rädda vår 135-åriga förening. Läs här hur du kan hjälpa.

STF Skäralid Vandrarhem

Vandring i Söderåsens Nationalpark

Bo bekvämt, ät gott och upplev härlig vandring på Söderåsen i Skåne. Lederna i Söderåsens Nationalpark är perfekta för dig som till fots vill upptäcka en fantastisk och omväxlande natur.

Med utgångspunkt från Skäralid och med packad lunch upptäcker ni vandringslederna i Söderåsens Nationalpark. Se utsiktspunkter som Kopparhatten och Hjortsprånget och gör ett besök i Naturum. En av kvällarna avnjuts en god närproducerad kvällsbuffé från Skäralids Restaurang levererad direkt till boendet.

I priset ingår:

Boende i två nätter med del i dubbelrum, delat badrum. Bäddat och klart vid ankomst.
2 frukostbuffé
1 lunchpaket (baguette, frukt, dryck)
1 middagsbuffé inkl. lättdryck
Vandringskarta