STF Stockholm/Lilla Tyresö Vandrarhem

Vandra i Tyresö & Tyresta nationalpark

Njut av vandring i naturskön miljö med Lilla Tyresö som bas. Här väntar en spännande historia i anrik slottsmiljö, idylliska landsvägar och glittrande sjöar. I närliggande Tyresta Nationalpark hittar du 55 km markerade vandringsleder i olika längd.

När du anländer finner du sänglinne & handdukar på rummet och korgen i kylen är fylld med godsaker till frukost och lunchpaket. Likaså ett kartpaketet ligger redo med tips på vandringar och promenader, karta över Tyresö kommun och information om Tyresta Nationalpark. Efter en dag i naturen kan du spela sällskapsspel eller bara krypa upp i soffan med en god bok. Incheckning från 15:00 men önskar du ge dig ut även på ankomstdagen så kan du givetvis få kartpaketet tidigare och möjlighet att ställa ifrån dig din eventuella packning. Hör av dig så ordnar vi med det.

Att tänka på:
Klä dig efter väder.
Ta med egen termos och ryggsäck till lunchpaketet

I priset ingår:
Boende i en natt