STF Vålådalen Fjällstation

Vålådalen Premium Vinter

Gör dagsturer på skidor eller snöskor i storslagen fjällnatur där tystnad och mystik råder.
Före middagen tar du en skön stund i vår bastukåta och ett dopp i våra badtunnor. Kvällen avslutar du med en 3-rätters middagsbuffé!

Vålådalens Fjällstation är den perfekta utgångspunkten för dagsturer ut i vår vackra fjällvärld. I området kring Vålådalen har du välkända utflyktsmål som du når under en dagstur. I direkt anslutning till fjällstationen har du skidspår i världsklass, idrottshall och gym. Anläggningen är vida känd för sin goda mat som ofta är tillagad av närproducerade råvaror. Behöver du hyra utrustning eller få grundläggande kunskaper kring skidåkning hjälper vår duktiga personal och instruktörer dig.

I priset ingår:
3 nätter, del i dubbelrum på hotellet
Frukost, 3-rätters middagsbuffé och 3 lunchpaket som du gör i ordning själv från frukostbuffén.
Under din vistelse har du tillgång till en ryggsäck för dina dagsturer att packa i och en Vålådalsluva.
Vid boende på Vålådalens Fjällstation ingår alltid spårkort samt tillgång till bastu & badtunnor, gym och sporthall.

Information om leder och sevärdheter ingår.

Foto: Anette Andersson

Kategorier: