STF Vålådalen Fjällstation

Vålådalen Premium sommar

Gör dagsturer i eget tempo i Vålådalens storslagna fjällnatur där tystnad och mystik råder. Innan middagen finns tid för en avslappnande stund i badtunnor och bastukåta. Kvällen avslutar du med en välsmakande middagsbuffé. Dags vandringar med guide finns som tillägg, kontakta hotellet för information.

Vålådalens Fjällstation är den perfekta utgångspunkten för dagsturer i naturreservatet och dess vackra fjällvärld. I området kring Vålådalen har du välkända utflyktsmål som du når under en dagstur både kortare och längre. Anläggningen är vida känd för sin goda mat som ofta är tillagad av närproducerade råvaror. Behöver du hyra utrustning eller få grundläggande kunskaper så hjälper vår duktiga personal och guider dig.

I priset ingår:
3 x Hotellboende del i dubbelrum inkl. lakan/slut städ
3 x Frukost, 3-rätters middagsbuffé och lunchpaket, som du gör i ordning själv från frukostbuffén, samt en fairtrade produkt/dag och person.
Badtunna & bastukåta
Tillgång till en ryggsäck för dina dagsturer att packa i och en Vålådalsluva.
Information om leder/dagsvandringar samt sevärdheter.

Kategorier:

Fjällvandring Sommar