STF Hemavan Fjällstation

Topptursvecka i Hemavan 2022

En topptursvecka med fokus på njutning och att komma långt bortanför liftburen skidåkning. Vårt mål är inte de högsta och brantaste åken men alltid de vackraste.

Fullbokat! Kontakta oss via mail för reservplats.

Vi letar inte de brantaste åken utan fina åk som skall passa både erfarna åkare som vill ut och njuta med likasinnade och den som inte åkt jättemycket innan men nu vill pröva på något nytt. Du måste som sagt inte vara ett skidproffs men det är bra om du har provat på offpiståkning tidigare och har ett sug efter att utvecklas.

Vi startar med intro på kvällen den 23/4. Torsdag den 28/4 är hemresedag och för de som har en kort resväg och önskar kan vi tipsa om en kortare tur.

I priset ingår.
Boende i flerbäddsrum (2-4 pers) i fem nätter
Helpension från middag den 23/4. OBS! meddela allergier!
Guider. Transporter i området. Liftkort de dagar det krävs för turen.

Vill du vara garanterad enkel eller dubbelrum kan detta bokas mot tillägg. Vill du komma några dagar tidigare eller stanna längre över Valborgshelgen går det bra men det måste bokas separat. Det går att boka upp till 4 personer åt gången.

Tveka inte att hör av dig om du har frågor och funderingar.

Kategorier:

Skidåkning Topptur Vinter

23 Apr 2022 - 28 Apr 2022

Pris från:

6995 kr

Medlem i STF | Boende ingår Per person i flerbäddsrum. Städning och sänglinne ingår ej.